"Descartes, 'İyi yaşamak, görünmeden yaşamaktır, derken yanılıyordu. İyi yaşamak için her şeyden önce kendini görmen gerekir. Ne dediğimi anlıyor musun?"
Anlıyordum. Gerçekten anlıyordum.
Ne de olsa insan aşina olduğu şeylerde rahatlık bulurdu, bu şeyler boktan olsa bile. Kendimi yargılayıcı insanların gözü önüne atmaktansa küçük kalmak daha kolaydı.