Tanrım, neden daha önce disiplinli çalışmamıştım?
Çünkü dikkatin dağınıktı.
Çünkü zorluklardan her zaman kaçarsın.
Çünkü zor şeyleri, artık yarınlar kalmayana dek yarına ertelemek daha kolay.
Geceleri düşüncelerimi işgal edecek ve fazla yalnız kaldığımda üzerime musallat olan huzursuzluk verici, biçimsiz kaygıyı unutmamı sağlayacak elle tutulur bir şeye ihtiyacım vardı.