-"Peki, ya insan doğruyu söyleseydi ne olurdu?" diye sordum. "Böyle bir şey mümkün mü?"
-"Ben kendimden biliyorum" dedi. "Sahiden doğruyu söylediğim zamanlarda sözler dudaklarımdan kaskatı, cansız bir şekilde çıkıyor, karşımdakinin yüzünde de mutlak bir boşluk okuyorum."
-"Yani gerçekte asla birbirimizle iletişim kuramıyor muyuz?"
-"Eh" dedi Hugo. "Eylemler yalan söylemez, sanırım."