Herkesin bildiği gibi beklemek her zaman en iyi seçenek, hatta zamanın çeşitli zorlukların arasından hasar almadan sağ salim çıkabilmenin belki de tek yoluydu.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Acaba sizin şu kanepeye yatırma yönteminizin yaptığı tek şey, insanları binbir zahmetle yollarını arayıp bulmak zorunda kalacakları, hiçbir şekilde tanımadıkları, neye benzediğini, nerelere kadar uzandığını, herhangi bir sonu, hedefi olup olmadığını hiç mi hiç bilmedikleri taşlı bir tarlaya yönlendirmek amacıyla eski ama rahat yollarından saptırmak olabilir mi?
Kendimize sürekli ne istediğimizi ve nereye varmak istediğimizi sormak zorundayızdır. Başka deyişle: Kendi kafanı çalıştırmalısın. Şayet aklın sana cevapları vermeyecek olursa, o zaman kalbine sor!
-Az evvel kendime, dünyada olup biten şu çılgınca şeylerin yanında benim aptalca ve basit kaygılarımın ne önemi var ki diye sordum da...
-Soru tersten de sorulabilirdi: Dünyada olup biten bütün o çılgınlıkların senin kaygılarının yanında ne önemi var ki?