Şikago bizim olacak!
Hep gözümü korkutan bir kitap olmuştu ama korkmaya hiç gerek yokmuş, dili gayet akıcı. Jurgis bizi alıp götürüyor ama çok da uzağa götürmüyor aslında. Hayatını, umutlarını ve ailesini bizimle paylaşıyor. Kitabın sonunda da hem Jurgis hem de bizim için hüzünlü bir aydınlanma yaşanıyor.