Gönül

Gönül
@deepreader_
Yalnızlığıma zalimce bir hayranlık duyuyorum
Hayatımdan,herkese benzeyecek kadar şikayet etmeyeyim gayrı
Sayfa 59 - Everest·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrı yok edilemez fakat siz…
Sayfa 47 - Everest·Kitabı okudu
İnsan yalansız yaşayamaz ölümün bile arkasına yalanlar dayar ki ona tahammül edebilsin. Gelgelelim ben başımın altına rahat bir yastık gibi koyabileceğim tek bir yalan bulamıyorum… Neden mi? Kendimi inandıramıyorum işte.
Sayfa 32 - Everest·Kitabı okudu
Tanpınara’a Huzur Yok
"Hey gidi Necip... idea-listsin, muhafazakarsın, muvaffaksın [başarılı) ve lakin ideallerini muhafazada bilmem muvaffak olabildin mi?."
Sayfa 30 - Everest·Kitabı okudu
Yalnızlık işte böyle kimsenin farkına varmadığı zalim bir şaka misali, büyüye benzeyen tecellilerle[belirleme]mayalanıyor.
Sayfa 29 - Everest·Kitabı okudu