Bazı günlerim oluyor,hiçbir şey yapmadan saatlerce oturuyorum. Hiçbir şey düşünmeden saatlerimi geçiriyorum. Geçen onca saat sonundaysa geriye dönüp bakmaya korkuyorum. Saatlerimi boşa harcamış olmanın vicdan azabından kaçmak için geriye bakamıyorum. Telafi etmek için bir uğraş vermiyorum, sadece boşa geçen bir zaman ve sonucunda oluşan pişmanlık kalıyor. Kendime not:
Bundan bir kaç ay sonra keşke dememek için, her geriye dönüşünde pişmanlık duymamak için, geriye dönüp bakmaya korkmamak için, şuan elinde olan vaktini iyi değerlendir. Evet her günün çok iyi olmak zorunda değil. Hiç iyi olmayadabilir. Ama yaptıklarının veya yapamadıklarının, yapmadıklarının sorumluluğunu her zaman al.Arkana bakmaktan korkma, önüne bakmaktan vazgeçme. Kendine güvendikten sonra her şeyi yapabilirsin.