defnee sarcaios

defnee sarcaios
@defneew_
bazen sessiz kalmak en büyük çığlığımızdır.
(...) Akşamlar bir roman gibi biterdi Jezabel kan içinde yatardı Limandan bir gemi giderdi Sen kalkıp ona giderdin Benzin mum gibi giderdin Sabaha kadar kalırdın Hayırsızın biriydi fikrimce Güldü mü cenazeye benzerdi Hele seni kollarına aldı mı Felaketim olurdu ağlardım 🥀
Şiir