Defne Sarı

Defne Sarı
@defnesari
-Tamam Peder Ambrosio, unutacağım, unutmaya çalışacağım. Çünkü affetmeye inanmıyorum. -Unutmakla affetmek arasında ne fark var? -İnsan affedince her şeyi unutur. Ama sadece unutursa çoğu zaman sonradan o şeyler tekrar su yüzüne çıkar.
Reklam
Mutluluk olduğu yerdedir, olmasını istediğimiz yerde değil.
Senin güneşin hüzünlü Zeze. Yağmur yerine gözyaşlarıyla kuşatılmış bir güneş. Sahip olduğu gücü, yeteneklerini henüz kavrayamamış bir güneş. Senin bütün anlarını henüz güzelleştirememiş bir güneş.
Gölgem gibi peşimi bırakmayan o eski acı yine üzerime çöküyordu.
Reklam