İrem

İrem
@defolukelebeek
“Dışımız serseri, içimiz kütüphane.”
Reklam
Pişmanlıklar kaybolup gitmezdi. Sivrisinek ısırığı gibi değildiler. Sonsuza kadar kaşınırlardı.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Belki de halim yoktu. Belki hiçbir hayatımda halim yoktu. Yani, belki de ben böyle biriyimdir. Bir denizyıldızı bütün hayatlarda denizyıldızıdır.
Sayfa 82·Kitabı okudu
Bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır. “Çok acımasızca.”
Sayfa 66·Kitabı okudu
Ben böyleyim işte. Hayata bir katkım yok. Kendime acıma hisleri içinde kıvranıp duruyorum.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Reklam