İrem

İrem
@defolukelebeek
“Dışımız serseri, içimiz kütüphane.”

İrem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·238 syf.·
11 günde okudu
·
2025 18. kitabı
Muharrem Ergin
8.6/10 · 2.062 okunma
Reklam
Dönümler boyu hayal kırıklığı, tekdüzelik, acı ve rekabetin içinde tek tük birkaç mucize ve güzellik vardı. Belki de hayatın anlamı bundan ibaretti.
Sayfa 135·Kitabı okudu
Hangi dalın gittiği yolu seçersek seçelim, yine o çürümüş ağacız.
Sayfa 111·Kitabı okudu
Zira zihnimizdeki başarı kavramı çoğu zaman dışarıdan gelecek saçma sapan bir kazanıma hedeflenmiştir: olimpiyatlarda madalya, ideal koca, yüklü maaş. Hayatımızı bu ölçütlere uyabilmek için harcarız. Oysa başarı ölçülebilecek bir şey, hayat kazanılacak bir yarış değildir. Bunların hepsi… fasa fisodur aslında…
Sayfa 110·Kitabı okudu