İrem

İrem
@defolukelebeek
“Dışımız serseri, içimiz kütüphane.”
Zihnindeki umutsuzluk gövdesine ve kollarıyla bacaklarına da sirayet etmiş gibi, bütün benliği pişmanlık ve acı içindeydi. Umutsuzluğu her bir zerresini sömürgeleştirmiş gibi.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Reklam
Kalmanın mümkün olduğunu hissetsem, kalırdım.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Bilimsel olarak, kömürseniz kömür kalırdınız. Belki de hayattan alınması gereken esas ders buydu.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Bakarsın duvarı aşar da ormana karışırlardı, o zaman her şey çok daha kolay olurdu. Hem zaten onlara inancı büyüktü. Kurudu sanırdın, iki damla yağmurla, hop, yeniden yeşerirlerdi.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Geldiğim noktada bir olmamışlıklar silsilesiydi hayatım. Epeydir nefes alamıyordum.
Sayfa 92·Kitabı okudu
Reklam