defolukelebek

defolukelebek
@defolukelebekim
İnsan bir damla kan ve sayısız endişe
bahçemizin halinden baharımı kıyasla. zambaklar verem olmuş kırmızı güller yasta eller yüzler simalar resimler aynı değil baharlar bile değişmiş artık her şey bir başka..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün uyuyanları uyandırmaya tek bir uyanık yeter.
İyi günler geçiyor.Kötü günler geçiyor.5 dakika daha denilen uyku anları geçiyor.Ölüyorum artık dediğin acılar geçiyor.Daha mutlu olamam dediğin anlar geçiyor.Her şey geçiyor.Elimize, faturalar, diplomalar ,reçeteler ve belgeler tutuşturuyorlar.
"Kim umar sende vefayı ,yalan dünya değil misin?" Yunus Emre
İçimizde şeytan yok...İçimizde aciz var...Tembellik var...İradesizlik ,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey:hakikatlari görmekten kaçma itiyadı var... Sabahattin Ali