defolukelebek

defolukelebek
@defolukelebekim
İnsan bir damla kan ve sayısız endişe
"Gölde yüzen ördekleri diyorum.Bahar geldiğinde filan yüzüyorlar ya.Acaba kış geldiğinde nereye gidiyorlar ,haberin var mı?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Daha da büyük ,başka bir güneşten bahsediyorum.Her birimizin yüreğinde doğan güneşten .Umutlarımızın güneşinden .Düşlerimiz uyansın diye göğsümüzde uyandırdığımız güneşten.