İşler çığrından çıkmaya başladı. Toplumsal çöküş akabinde birçok olumsuz durumuda tetikleyecektir. 2000’lerde başlayan çözülme artık çok hızlı bir ivme kazandı. Sokakların güvenli olmadığı dolayısıyla herkesin güvende olmadığı bir ülke pozisyona düştük. Sadist, Uyuşturucu bağımlıları, Satanistler, Mazoşist daha sayılabilecek birçok sınıf türedi. Adaletin taraflı olması, liyakatsız insanların devlet kurumlarına kul hakkı yiyerek sızması, rüşvetin başını alıp gitmesi, yolsuzlukların sıradanlaşması, kumar-bahis-yasa dışı oyunlardan kara para aklamalar, uyuşturucu transitinin güzergahında yer alması, gelir eşitsizliğindeki korkunç dengesizlik, mülteci yığını ve kontrolsüz göçle birlikte birçok teröristinde ülkeye girmesi vs birçok etmende bu çözülmenin süreç içerisindeki etmenleri oldu. Dün katledilen iki melek üzerine halen görseldeki gibi katliam hırsı ile yanan karaktersizlerle dolu ülkemiz. Sosyal yapının olumsuz yönde şiddetli bir şekilde değişmeye başlaması ilerleyen dönemlerde Anadolu toprakları üzerindeki mevcudiyetimizi de tehlikeye atacaktır.