Kitabı bir solukta okumanız pek mümkün değil, çok fazla alıştırma var. Açıkçası bu tip kitaplar okuyucunun konuyu tam olarak anlaması için konuyu didik didik anlatırken ben kopuyorum. Faydasını görenler de mutlaka vardır. Gerçekten güzel bilgiler var. Hayattaki kötü anlarda kendimizi yıpratmamız adına. Ben de meditasyonlar başlamayı sürdürmeyi umuyorum insanın kendisine güzel davranmasından daha harika ne olabilir ki bu hayatta