Çocuklara dair yazılan kitaplar içerisinde öncelik verilip anne-babalar başta olmak üzere bilinçlenmek adına da herkesin okuması gerektiğini düşündüğüm bir kitap. Ağlama eyleminin gerekli ve iyileştirici olduğunu kavradığımızda, ağlayan bir bebek, çocuk, hatta bir yetişkin bile olsa ona yaklaşımımızı da daha doğru belirleyebiliriz. Bu kitap ağlamaya dair doğru bakış açısı kazandırıyor ve ağlamalara karşı doğru uygulamaları örneklerle bize sunarak hayatımıza geçirmek adına kolaylaştırıyor.
İçeriği doyurucu, okunması kolay, uygulanması emek isteyen bir kitap.
Rabbim okuduklarımızda amel etmemizi kolaylaştırsın, okuyun, okutun:)