Müslüman Boşnaklarla Sırplar arasında geçen savaşı anlatmasına rağmen hiç sıkılmadan okudum. Normal de tarih ve savaş kitaplarını okuyamam, yani tabi ki bu bi tarih kitabı değil ama öğrenerek okumamı sağladı. Çünkü yazarın anlatımı muhteşem dili çok sade. Okuduktan sonra evet çok acı çekiyorsun özellikle anlatılanların gerçek olması canını sıkıyor. Böyle bir soykırıma herkesin kayıtsız kalması dehşet verici.. Acı bile
çekseniz kesinlikle herkesin okuması gerekir.