Dazai'den okuduğum ilk kitaptır. Toplumdan soyutlanmayı ve kişinin kendini soyutlaması iyi bir şekilde anlatılmıştır. Yapılan sembolizmi beğendim, onun dışında Yozo'nun ilişkilere karşı tepkileri empati kurabileceğim bir haldeydi. Aslında bir günlük olarak yazılmış kitabı asıl okuyucu olan araştırmacıyla birlikte okumamız hikayeye ayrı bir boyut katmış.