Şu gözlerim var ya, hicbir ise yaramazlar; evrendeki en saçma aynalar gözlerdir, yalnızca yanıstmayı becerirler de karanlıkta bu zavallı hünerlerini bile yitirirler. Elbette karanlığa da alışacağım, şimdiden nelere alışmadım...
Aptallardan bile övgü ve alkış toplamak isteyen biri için, gösteriş budalası olmanın vazgeçilmez önemini biliyorsun değil mi? Dahası, Ben bütün arsızlığımla bir deha olduğumu da düşünüyorum —Şeytan arsızlığıyla ünlüdür—