Kişi bulunduğu ortamda ne kadar yargılanmayacağını, koşulsuz sevileceğini düşünürse o kadar aidiyet duygusu içerisinde olur ve kendini gizleme çabasına girmez! Bu bağlamda ben de Freud'a katılıyorum ve "İçine atıyorsan, atma" diyorum... Enerjinin kutlandığı, beğenildiğin, değer gördüğün, saydam olabildiğin, ait olduğunu hissettiğin yerde ol. Başına ne gelirse gelsin yargılanmadan, kendini tehlike altında hissetmeden konuşabileceğin, derdini anlatabileceğin insanlarla birlikte ol. Sana duygularında, tutumlarında ve niyetlerinde karşılık sunan insanlarla birlikte ol!