Sarah J Maas'ın diğer serilerini okumuş biri olarak bu seriyi de merakla okumaya başladım.Diğerlerinde olduğu gibi bu ilk kitapta direkt bir olayla başlamamıştı kitap.Betimlemelerle evreni ve karakterleri yavaş yavaş tanıtarak başlıyor yazar.İlk kısımlarda olaylar adım adım gelişiyor.Evren biraz karışık her türden varAma sonlara doğru bir sürü duyguyu birlikte yaşıyorsunuz ağlamamak çok zorçok ama çok akıcı hale geliyor kitap ilerledikçe.Ben ana karakter Bryce'a bayıldım,kendine dışarıdan bakılınca tam bir parti kızı hiçbir şey umrunda değil görünümü verse de iç dünyasını tanıdıkça ona sarılasım geldi.Ben Hunt'la önce arkadaş olup birbirlerini tanımalarını da sevdim zaten kitap sonuna kadar çok romantik bir ilişki okumadık.İkinci kitap için çok heyecanlıyım umarım o da bu kadar sürükleyici olur.