Fantastik kitap müdavimi olarak, bunca zamandır kitap okurum böyle kitap ne gördüm ne de okudum. Beklentimin çok çok üzerinde bir kitap çıktı. Kitabı bir kaç yerde görmüştüm, iki kitabevi gezdim kitap kalmamıştı. En son D&R'ye gittim, orada da kalmamasına rağren en sonunda isyan edip sipariş verdim. Dün geldi ve bir oturuşta okudum. Mutlaka okunması gerekir diye düşünüyorum.