Hepimiz kendi algılarımızla var ederiz gerçeğimizi. Ve gerçeğimiz hep subjektiftir. Nesnel olan tek gerçek ise biri tarafından sahiplenilemez. Kişiye, zamana ve deneyime göre filtre katmanları var beynimizde ve pek çok zaman doğrularımız başkalarınınkiyle çelişebiliyor.
Belki de kaybolmaya gelmiştik bu dünyaya! Şöyle tumturaklı kayboluşlar yaşamaya… Kayboldukça paniklemeye, panikledikçe yanlışlar yapmaya, yanlışlar yaptıkça tokat yemeye, tokat yedikçe öğrenmeye, öğrendikçe sakinleşmeye…
Aslında sıkıntıyı yaratan da ortadan kaldıran da kendi irademizdi, sadece belli bir süre göremiyorduk bunu ama illa ki öğreniyorduk.