Kemal korkunç bir şekilde füsun'a saplantılı aşık. Kitabın sonunda füsun hayallerini yaşayacakken hevesi kaçtıktan sonra yaşamanın ne manası var diyip ölüme gitmesini tebrik mi etsem üzülsem mi bilemedim fakat arabayı ağaca sürdüğü bölümü okurken inanamayıp iki kere daha okuduğum doğrudur.. ah be füsun bu hikayede yanan sen oldun.