nujin deniz

nujin deniz
@denzipeko
" İnsan yalnız kaldığı zaman öyle şeyler düşünüyordu ki aşk bunların yanında küçük bir yer tutuyordu. Sevdaya zaman yoktu
Cesareti yalnız kafamızda mı yaşayacağız?
Reklam
İtiraz ediyorum sayın başkan bu hayattan istifa ederek başka bir hayatı başka türlü yaşamak istiyorum sayın başkan.
“Yalnız başına yaşarsın yalnızlığını."
İlk yalanı söyledikten sonra bir daha konuşmamalı insan
Alışkanlıktan başka bir şey bilmedikleri için, sizin de yokluğunuza alışacaklardır.
Reklam