İnsanlar çok bozdu olric.
Ben bu düzene ayak uyduramıyorum.Bu yüzyıl kusma hissi uyandırıyor ...
İnsanlık öldü tabutunu kaldıracak insan bulunamıyor...
"İlk çekingenlikler ne kadar tatlıdır. Oysa insan, bu becerisizlikleri bir an önce yenmeye çalışır. Bütün gücüyle büyüyü bozmak, buzları kırmak için uğraşır."