nujin deniz

nujin deniz
@denzipeko
" İnsan yalnız kaldığı zaman öyle şeyler düşünüyordu ki aşk bunların yanında küçük bir yer tutuyordu. Sevdaya zaman yoktu
“Çok şey vardı anlatılacak, o yüzden sustum. Birini söylesem diğeri yarım kalacaktı. Sen duydun mu sustuklarımı?”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Evet, insanlık artık aramızda yok...”
Kalbimde ağır bir yük taşıyorum. Ben artık hiç gülemeyeceğim dostum. Her nefes alışımda kalbim ağrıyor.
İnsanlar çok bozdu olric. Ben bu düzene ayak uyduramıyorum.Bu yüzyıl kusma hissi uyandırıyor ... İnsanlık öldü tabutunu kaldıracak insan bulunamıyor...
"İlk çekingenlikler ne kadar tatlıdır. Oysa insan, bu becerisizlikleri bir an önce yenmeye çalışır. Bütün gücüyle büyüyü bozmak, buzları kırmak için uğraşır."