nujin deniz

nujin deniz
@denzipeko
" İnsan yalnız kaldığı zaman öyle şeyler düşünüyordu ki aşk bunların yanında küçük bir yer tutuyordu. Sevdaya zaman yoktu
Bu hayattan istifa ederek başka bir hayatı başka türlü yaşamak istiyorum.
Reklam
* Bir anlam aramamalı. Anlam kadar insanın hayatını zehir eden bir kavram yoktur.
* Yaşar gibi yapmaktan, özlemez gibi yapmaktan, iyiymiş gibi yapmaktan, nefes alıp onu içimde tutmaktan, o nefeste boğulmaktan sıkıldım.
“Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna”
Reklam