Ve o gün;
Firavun'da,Musa'da aynı teraziye çıkacak! Dünyada yaptıklarıyla!
Ve bizler Musa haklıyken,karnımızı doyuran
Firavun'dan yana olan bizler de orada olacağız, ve tabanı yanan eşekler gibi anırarak;
Bize mühlet ver Yarabbi,
biz doğruyu yapıp gelelim diye!
Ama olan olmuş, ölen de ölmüştü artık!
Verilen hakkı kötü kullandığımız için yücelttiklerimizle haşrolacağımız yerdeyiz çünkü,
Hakk'ın huzurunda...
Derda Yuşa