yagami light

yagami light
@derekhal3
duzenli okur degilim ama olucam ≽^•⩊•^≼ |open.spotify.com/user/hjxsavzjh3...
1 aydir uygulamaya girmemisim,vize haftası diye kitap bile okumamisim basucumda oldugu gibi kalmis.. getirdigim butun kitaplari bitiricem kendime soz veriyorum.buldugum her yerde kitap okuyacagim.(toplu tasima haric yol tutuyo:D) suan okuduğum kitabin bitmesine de az kaldi ama bir ayda daha yeni bitirebiliyorum.okuyamiyorum kitap.uzucu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kitap oneri
bildiginiz,okudugunuz guzel felsefe kitaplari onerebilir misiniz?tesekkurler simdiden🙏🙏cok agir olmazsa baslangic icin guzel olur..pek felsefe sevmem ama okumaya baslamak,isinmak istiyorum o yuzden onerileriniz cok onemli olur benim icin.
kitap okuyamama sorunsali
kitap okuyamiyorum bayagidir chnku uni isleriyle ugrasiyordum,,ders aralarinda yanimda tasidigim Golgeye Ovgu ve basucumda duran Dracula’yi okuma umuduyla elime aliyorum ama 10 sayfa sonra sarmiyor..Dracula’yi degistirsem mi onu dusunuyorum,,aktif kullanmak istiyorum hurayi ya:/
birinci tekil şahıs okuyanlara;
okuduysanız with the beatles öyküsünde kızın abisi ve birinci tekil şahıslarımızdan biri(biri diyorum çünkü her öykünün sahibi ayrı bir "ben" dilinden.)karşılaştığında şöyle bir soru geçiyor: İkinci kez bir araya gelen bu iki kişinin sohbetiyle sembolik olarak ne ifade ediliyor? okuduysanız ve bu öyküyü hatırlıyorsanız cevap verirseniz sevinirim.. Ayrıca kitap içindeki en sevdiğim bölüm buydu.
wattpadimsi guncelleme?
wattpadi buraya getirdik galiba🗣️💀