enes

Resulullah ﷺ'e salat eylemek Allah’ı zikretmektir.
Bu noktayı anlamalısınız: ‎Salavat çekerken sadece Peygamber Efendimiz'i ﷺ anmıyorsunuz. ‎Hayır. ‎Salavat da Allah’ı zikretmektir; çünkü tüm salavatlar neyle başlar? ‎‘Allahumme salli’ Yalnızca ‘’zikrin’’ çokça yapılması emrolundu. ‏يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اذْكُرُوا اللَّهَ ذِكْرًا كَثِيرًا ‏Ey iman edenler! Allah'ı çok çok anın
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

enes

, şu anda okuyor
%46 (254/541 syf.)
Gözünü kapat ve hayal et..
Her şey bitmiş. Ölmüşsün. Dirilmişsin. Mahşer günü Habibullah'ın ﷺ sancağı altına toplanmak nasip olmuş. Onun gölgesine sığınmışsın. Kevser başında sıraya girmişsin. Sıra sana gelmiş. Habibullah ﷺ kollarını açmış sana tebessüm ediyor. Mübarek avucundan su ikram ediyor. Seni müjdeliyor. "Her şey bitti ey kardeşim. İmtihanı kazandın." Resulullah’a ﷺsarılıyorsun. Omzuna başını gömüp ağlıyorsun. Artık dünya yok, insanların cefası yok, okul yok , iş yok , maişet kaygısı yok. En önemlisi şeytan yok, vesvese yok, günah yok. Rü’yetullah var. Resulullah ﷺ var. Ashabı var. Onlara tabi olan mübarek zatlar var. Cennette hep berabersiniz. ‎الله أكبر
1000k
Modern İnsan
Her şeyin fiyatını bilir ama hiçbir şeyin değerini bilmez. Elde ettiği şeyleri nasıl elde ettiği hakkında bir salise bile düşünmez...
1000k
Şöyle bir son hayal edelim ve gereğini yapalım, gerisi boş:
"O güzel son, babalarından, eşlerinden ve çocuklarından lâyık olanlarla birlikte girecekleri adn cennetleridir; melekler de “Sabretmenize karşılık elde ettiğiniz esenlik daim olsun! Dünya yurdunun ardından ulaştığınız sonuç ne güzel oldu!” diyerek her kapıdan onların yanına girerler." Ra'd, 23-24. Sonun böyle olacaksa, eldettiğin her şey boş: "Allah’a verdikleri sözü pekiştirdikten sonra bozanlar, Allah’ın korunmasını emrettiği bağı koparanlar ve yeryüzünde fesat çıkaranlar var ya işte rahmetten mahrum olmak da onlar içindir; dünyanın kötü sonu da onlar içindir." Ra'd 25 Hüseyin Gökalp
1000k