Her şey bitmiş.
Ölmüşsün.
Dirilmişsin.
Mahşer günü Habibullah'ın ﷺ sancağı altına toplanmak nasip olmuş.
Onun gölgesine sığınmışsın.
Kevser başında sıraya girmişsin.
Sıra sana gelmiş. Habibullah ﷺ kollarını açmış sana tebessüm ediyor.
Mübarek avucundan su ikram ediyor.
Seni müjdeliyor.
"Her şey bitti ey kardeşim.
İmtihanı kazandın."
Resulullah’a ﷺsarılıyorsun.
Omzuna başını gömüp ağlıyorsun. Artık dünya yok, insanların cefası yok, okul yok , iş yok , maişet kaygısı yok. En önemlisi şeytan yok, vesvese yok, günah yok.
Rü’yetullah var.
Resulullah ﷺ var.
Ashabı var.
Onlara tabi olan mübarek zatlar var. Cennette hep berabersiniz.
الله أكبر