Derins

beni en iyi tanımlayan olduğu için galiba , en sevdiğim not , kitap ayracım🤍 tüm yılımın da özeti 🤫 #gazapüzümleri
Reklam
“Ne eksikse sen tamamla, son derece yorgunum. Çok uykum var, öp beni, öpersen ne güzel uyurum.”
İnsanları değil İnsanlığı seviyorum.
Parla🇹🇷 Binlerce şükürdür CUMHURİYET
Bin yıllık özlemle sarılmak istiyorum, …
Reklam