Derins

@deriins·
·
sabitlendi
resimleri yaktım birini saklasam dedim en çok onu yaktım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bir akşamüstü her şeyden bunalınca sana gelebilseydim.”

Derins

, bir kitabı okumaya başladı
Waris Dirie
8.7/10 · 11,7bin okunma
En çok beğendiğiniz ve okumalısın dediğiniz kitap ?
En çok beğendiğiniz ve okumalısın dediğiniz kitabi paylaşır mısınız benimle ? Okuyacak kitap bulamıyorum 😔
Şizofren
Puan vermedi·
Büyük bir merakla aldığım kitap 102. Sayfaya zor geldim , bu kitap ne zaman akıcı ve merak uyandıracak acaba umarım sabrım olur deva ederim tabi bırakmazsam :(
ŞizofrenWulf Dorn · Pegasus Yayınları · 20166,9bin okunma