Yanından geçtiğim de , ilk günden daha yabancı olman… asıl kırğınlığım buna benim , insanın yüreğine yetişemediği her şey bu kadar mı hiç yaşanmamış olur ? Kapgan , hiç mi , o şarkı çalmadı , aklına düşmedim mi ,?
"Seninle gezmediğim bir sokak var içimde,
Seninle gitmediğim bir yolculuk var daha,
Seninle geçirmediğim günler ve geceler var,
Seninle paylaşmadığım aşkım var daha..."Kapgan