Sonbahar… Şiirsel bir mevsim. Eylül gelirken herkesin yaklaştığından dem vurduğu bir umut kırıntısı.. Belki, belki bir şeyler değişebilir diye. Bugün sonbaharı hissettim. Yaprağın hikayesini kendisinden dinlediğimi varsaydım. Ona baktım ve gördüm. Sonbahar… Pekâlâ, benim içinde bir anlamı var.