D.

insan bir işi gerekli olduğu için yapmalıdır,kraliyet ailesinden bir teşekkür almak için değil.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hiç kimse kendini aşamaz,ama hayatını tek bir şeye odaklayan,doğru bir şey yapmış olur
eğer insan kendi yaptığını doğru buluyorsa,diğer insanların buna saçmalık ya da aptallık demelerinin bir önemi yoktur
her insanın,düşün insanın bile ve hatta özellikle düşün insanın beyninde karanlıkta kalmış,kendi aklını aydınlatamadığı bir bölgesi vardır-Napoleon'un aile takıntısı vardı, Dostovyeski'nin kumar, Balzac hem oyun yazarı hem de iş adamı olmak konusunda takıntılıydı. bilgi hiçbir işe yaramaz. kişisel takıntıları konusunda yardımcı olunabilecek herhangi biriyle daha tanışmadım kendim de dahil olmak üzere.
"evet,insan susarak da yalan söyleyebilir"