Hayat bana en büyük sessizliği öğretti.
çünkü insan, her hissettiğini anlatınca hafiflemiyor;
bazen en derin duygular,
kelimeye dönüşürse değerini kaybediyor.
bu yüzden içimde büyüttüğüm şeyleri susturmadım,
sadece onların sesini kendimden başka kimse duymasın istedim.
meğer insanın en güvenli sığınağı,
kendi içinde kimseye açmadığı o son kapıymış.