Birimizin kasveti hepimize bulaşıyor
böyle. Neşe bulaşıcıdır falan diyorlar. Yalan. Neşe kolonya
gibi bir şey. Dökünüyorsun, o an ferahlıyorsun. Sonra uçup
gidiyor burnundan, elinden, üzerinden. Kasvet öyle değil
ama, zamk gibi, bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.
Görüş , görüşme. Var mı bağını koyduğunda yastığa
düşüneceği biri? Var. Bitti. Oturup birine mektup yazmışsın.
Biri seni düşünmüş , senin için mektup yazmış. Yaşamışsınız
işte. Hayattasınız. Ben de hayattayım ama yaşıyor muyum
bilmiyorum.