Belki yarın bu hareketimi görenler. "İşte
bir mağlup hayat daha" diyecekler. Ne yanlış düşünüş ... Ben bir mağlup hayat değilim... Hayır... Ben bir mağrurum!
Bir hiçe ağlayacak kadar merhametli olduğum günlerin
sonlarında en büyük sefaletlere gülecek kadar katı yürekli olmak; bir melek kadar uysal iken, hırçınlık ve inat ile etrafındakileri bedbaht edecek kadar başkalaşmak için bende ne değişirdi?