Birine ne kadar kızsam da bana bıraktığı anıların hiçbirini silemiyorum, bana aldığı hiçbir şeyi atamıyorum. yaşanmışlıklara duyulan saygıdan mı yoksa bitmeyen sevgiden mi bilemiyorum. Bu her şeye rağmen güzel bir duygu. Bu duyguyu yine de seviyorum.