Cahit Sıtkı’nın “ Otuz Beş Yaş “ şiiri aklıma geliyor , şiiri hak etmeye daha on ayım var. Ve daha “yolun yarısı” edecek. Görebilecek miyim yolun yarısını?
Zaman akıp giderken hayatın anlamını belirleyen şey ona neyi ne kadar nakşettiğimizdir. Her acı, her sevinç, her haz ya da her keder hayata nakış gibi işlenmiyor; eğreti duruyor bazısı, veya üstümüzden geçip giden kuş misali değmiyor, dokunmuyor bize.