Profilimdeki hiçbir paylaşım öylesine yapılmadı. Manasızca sırf birileri beğensin diye değil. Bir nebzede olsa beni,düşüncemi ve hislerimi yansıttığı içindir paylaştıklarım. Manasızca yaklaşılması fazla itici. İyi okumalar!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
…
Yarına var mısın söyle?
Doğacak çocuğa, çığlığa,ishak kuşuna ,
Rüzgarın savurduğu tohuma ,
Kavağın pamuğuna var mısın ?
Bir ağacın kavına,
Deri değiştirmesine yılanın,
Kozadan çıkan kelebeğe,
Hatmiye,kekiğe,atkestanesine?
Hadi gel öyleyse ölümden konuşalım.
Belki de tümüyle aykırıdır gerçeğe,
Ama ne olursa olsun biz yine
Ölümden konuşalım seninle.
…