Hele bir gün evden çıkarken, apartman
kapısında karşılaştığımızda gözüme çarpan boynundaki morluk. .. Milli Kütüphane'ye gidene kadar sayıklamıştım: Kim öpüyor onu böyle, kim öpüyor onu böyle?
Onunla karşılaşmamak için elimden geleni yapardım. Başarırsam yalnızca sesini duyardım. Ama karşılaşırdık da ! Çünkü ben karşılaşmak için de elimden geleni yapardım!
Gençken insanların peşinde aptal gibi
koşturup durursun. Sonra bir şey olur bir şey biter, vazgeçersin, kendini şehrin dinlendirici, teselli edici, şefkatli kollarına bırakırsın