-Sevginin niçini olmaz ki efendim…Düşünsem belki mâkul bir sebep bulabilirim.Fakat bu hakiki sebep olmaz.Çünkü biz önce severiz.Sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını bulmaya çalışırız.
Hakikaten şu insanlar pek müz’iç mahlukatlardı.
Kendi akıllarının üstünlüğüne inanarak başkasına öğüt vermekten vazgeçmiyorlar,fakat kendi gülünçlerini,zavallılıklarını da bir türlü idrak edemiyorlardı.