Derya

Derya
@deryaaca
Lütfen gönderileri okumadan beğenmeyin
Aşk yoksa saygı da olmaz, tam tersine nefret olur, hakaret, iğrenme olur
Reklam
Önyargı!
Daha sonra düzeltilmesi zor olacak bir hataya düşmemek için bir insanı değerlendirirken hiç aceleci olmadan dikkatli davranmak gerek
Önce ağlasalar da sonunda alışmışlar.Alçak insanoğlu eninde sonunda her şeye alışıyor
Herkesin çalabileceği bir kapı olmalı. Hepimizin illaki sığınacak bir yere ihtiyacı olduğu bir an oluyor.
Acı gerçek
Yoksulluk ayıp değildir, bir gerçektir