Deryaca

Deryaca
Finans-SMMM
Anadolu Üniversitesi / İşletme
İstanbul
İstanbul, 3 Temmuz
45 okur puanı
Aralık 2014 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·440 syf.··
2015 28. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 21 Aralık 2015 09:21
Tutsak Güneş ikinci okuduğum Ayşe Kulin kitabı.. İlki Dönüş kitabı idi ve çok beğenmemiştim. Bu kitaba gelince çok akıcı, çok güzel bir kurgu. Daha ilk sayfalardan başlayarak sıkılmadan okudum kitabı ve bu zamana kadar ki en kısa sürede bitirdiğim kitaplardan biri oldu. Konuya gelince genç bir kadının çalışarak hizmet verdiği ve çok sevdiği ülkesinde olan bitenin farkında olmadığı yaşantısının kısa bir sürede uyanışı ve kendini nasıl da farketmeden olayların içinde buluşunun hikayesi.. Kitap ülkemizde yaşanan bir çok konuyu o kadar güzel işlenmiş ki; acaba bizde yıllar içinde böyle mi olacağız demekten kendimi alamadan okudum kitabı.. Ayrıca mutlu sonlu hikayelere o kadar alışmışız ki, sonunda herşeyin nasıl da bambaşka bitişine şaşırıyor insan.. Düşününce ben olsam kesinlikle giderdim dediğim finalde vatan sevgisinin ve mücadele ruhunun nasıl da ağır bastığını görüp hak vermeden edemedim yazara ve kitabın karakterlerine.. Allah'ım bizi bu senaryodan korusun demeden edemeyeceğim.. Kesinlikle okuyun....
Tutsak GüneşAyşe Kulin · Everest Yayınları · 20156,2bin okunma

Deryaca

, bir kitap okudu
10/10
·440 syf.··
11 günde okudu
·
2015 28. kitabı
Ayşe Kulin
7.9/10 · 6,2bin okunma
7/10
·263 syf.··
2015 27. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 10 Aralık 2015 00:00
Bu zamana kadar okuduğum kitaplar içindeki en farklısıydı diyebilirim. Kitaptaki karakterlerin hepsi birbirinden ilginç, isimleri komik (Nuh Tufan, Umur Samaz, Basak Tör) , hikaye çok yaratıcı... Çok akıcı bir yazım dili var yazarın ve ayrıca çok farklı bir zekası. İlk yarısında bu ne yaa bitiremeyeceğim herhalde diye başlayıp Habip Hobo'nun anlatımı ile ayrıca renklenen, her bir kişinin diğerinin hayatına dokunduğu olaylar silsilesi ve komedi. Çok eğlenceliydi.. Tavsiye edilir :)))
Dublörün DilemmasıMurat Menteş · İletişim Yayınevi · 200517,7bin okunma