Bu zamana kadar okuduğum kitaplar içindeki en farklısıydı diyebilirim. Kitaptaki karakterlerin hepsi birbirinden ilginç, isimleri komik (Nuh Tufan, Umur Samaz, Basak Tör) , hikaye çok yaratıcı... Çok akıcı bir yazım dili var yazarın ve ayrıca çok farklı bir zekası. İlk yarısında bu ne yaa bitiremeyeceğim herhalde diye başlayıp Habip Hobo'nun anlatımı ile ayrıca renklenen, her bir kişinin diğerinin hayatına dokunduğu olaylar silsilesi ve komedi. Çok eğlenceliydi.. Tavsiye edilir :)))