Ne bir mesleğim ne de bir desteğim olmadı. Sadece uzuuunca bir süre hayatını çirkinlik de güzelleştirmiş insanların örnek olarak gösterilmesine ve takdir edilmesine maruz kaldım. "İşini biliyor, akıllı adam" şeklinde bahsedilen insanlardı onlar. Onlar hiç göte gelmez ve aldatılmazlardı. Kandırılamamanın övülüyor olması ne üzücü. Aldanıyor olmanın salaklık olarak gösterilmesi ne üzücü. Seviyor olmanın verdiği aptallığı geri kalan her şeye tercih ederim. Bütün o aklı başında adamlar, o kimseye muhtaç olmamış ve kimseye faydası da dokunmamış adamlar! İnanın aptal olabilmek dünyadaki en zor şeydir. Belki de gerçekten akıl isteyen tek şeydir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiç kimseye hiç kimsenin sesi olsun diye açık bıraktığı televizyonu değildir. Ben ne bir ayakkabıyım ne de bir uydu alıcısı. Hepimiz bütün dünyanın ortak kullandığı bir banyoda boy aynasıyız. Harikayız.
Bir insan çok kötü olursa ona özünün iyi olma ihtimali yüzünden direkt düzgün bir muamele gösteriliyor. Ama insan hepten iyi bir insan ise birleşip suratına osuruyorlar.
Maalesef bize yeten şey ile yetinemediğimiz şey aynı. Birbirimizi sakinleştirmek zorundayız. Karşınızdaki insanın zamanını tüketin lütfen. Diyemiyor size ama gitmek istiyor. Ya da başka bir deyişle, sadece “siktir git” diyebileceğiniz insanları sevin. Zaten zamanı tükenince herkes siktirip gidiyor. Samimiyetten bahsetmiyorum tabii ki. Bilmiyorum, sanki diğerinde bir pislik var. Bir karartı var sanki tepesinde. Zaten yaşayan bir insanı yaşatmaya çalışmak gibi. Öldürmekten değil de ölmekten korkmak gibi. Bok gibi…