derya isik

derya isik
@deryaisik
Elektronik Mühendisi
Ankara
19 okur puanı
Haziran 2018 tarihinde katıldı
"Ümit kötülüklerin en kötüsüdür..."
"Ümit mi? Ümit en son kötülüktür! Nietzsche adeta haykırmıştı. 'İnsanca, Pek İnsanca' adlı kitabımda ileri sürdüğüm gibi, Pandora'nın kutusu açılıp Zeus'un içinde sakladığı bütün kötülükler dünyaya saçıldığı zaman, orada son bir kötülük kaldığından kimsenin haberi olmamıştı: Ümit. O zamandan beri yanlışlıkla kutuyu ve içindeki ümidi iyi şans olarak yorumladık. Fakat Zeus'un arzusunun, insanların kendilerini işkenceye teslim etmeleri olduğunu unuttuk. Ümit kötülüklerin en kötüsüdür, çünkü işkenceyi uzatır!"
Sayfa 103 - Nietzsche·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
derya isik
Çok manidar buldum paylaşımınızi Seda hanim. Ümitin kötü olduğunu düşünüyorsanız bırakın gitsin 🤗