Çoğumuz mutluluğumuzun birtakım dış koşullara bağlı olduğuna inanırız.O yüzden de ömrümüzü bir koşu bandının üzerinde geçirir ve onu sürekli keyif alacak ve acının uzağında kalacak şekilde düzenlemeye çalışırız.
İnsanların birbirleri için pek az şey ifade etmesi bende genellikle göğsümü parçalamak,beynimi dağıtmak isteği uyandırıyor.Ah, karşımdakine geçiremediğim sevgi,sevinç,şefkat ve hazzı karşımdaki de bana sunamaz,tüm kalbim mutlulukla dolup taşsa bile,karşımda kılı kıpırdamadan duran soğuk birini mutlu edemem.