Linç edilmiştim...
Yıllar önce lise son sınıftayım Despacito şarkısını açmıştım sınıfta ve klibinden dolayı linç edilmiştim az önce izledim neden bu kadar darp edildim diye? Ne alaka gayet güzel sesi,klibi, sözleri ne diye aşağılamışlar anlamıyorum... 🤦🤷🏻
Duygu ve Düşünce
Çiçek
Sahaftan kitap aldım bugün ve içinden şöyle güzel çiçekler çıktı 🥰Kim bilir nasıl bir hikayesi vardı bu çiçeğin.
1000Kitap
Reklam
Despacito mudur?
1000Kitap
Kafamın içi
neden bay anderson neden despacito mudur peki hepinize yeterim sanguk serili gulluk perili silfanlim
despacito mudur peki
Reklam
Reklam